به گزارش روابط عمومی میراث فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری با بیان اینکه دستگاههای عضو ستاد هماهنگی خدمات سفر استان وظیفه دارند که با دبیر ستاد همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند، اضافه کرد: در نخستین جلسه این ستاد وظایف دستگاههای مختلف شرح و دستورالعملهای اجرایی نیز ارائه شده است.
وی با اشاره به اینکه بر اساس پیشبینیهای صورت گرفته از 25 اسفند ماه سالجاری فعالیت ستاد نوروزی در کهگیلویه وبویراحمد آغاز میشود، بیان داشت: نظارت و بازدید از تاسیسات خدمات گردشگری در دستور کار ستاد هماهنگی خدمات سفر استان قرار گرفته است.
باقری از تشکیل کمیته نظارت توسط استاندار خبر داد و گفت: این کمیته مسئول نظارت بر خدمات دهی دستگا ها است و در پایا ن سفر های نوروز از دستگا های برتر تجلیل خواهد شد .
وی با اشاره به اینکه نظافت شهری از تاکیدات ستاد هماهنگی خدمات سفردر شهرهای استان محسوب میشود، متذکر شد: جلوگیری از کندهکاریها نیز توسط این ستاد پیگیری خواهد شد.
این مسئول اذعان داشت: رسیدگی به وضعیت ترافیک نیز مورد توجه مسئولان مربوط باشد چراکه با توجه به ورود ممنوع بودن برخی از خیابانها، مسافران در ایام عید سردرگم میشوند.
معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان بویراحمد نیز در این جلسه از برگزاری مانور استقبال نوروز در روز های پایانی سال خبر داد.
کناری، با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی دقیق امکان گردشگری شهرستان بویراحمد برای مسافران ابراز داشت:هر گونه تهیه نقشه ،بروشورو بنر با هماهنگی اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی وگردشگری استان صورت گیرد.
وی یادآور شد:کلیه ادارت شهرستان بویراحمد جهت خدملت دهی بهتر به مسافران نوروزی لیست کشیک خود را به ستاد ساماندهی خدمات نوروزی شهرستان تحویل دهند.
معاون برنامه ریزی فرماندار شهرستان بویراحمد تصریح کرد: باید حداکثر تلاش خود را در جهت بهتر معرفی کردن شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران به گردشگران داشته باشیم و این امر همت کلیه دستگاها را میطلبد.
کناری نیز بر وجود تمام امکانات رفاهی در امکان اسکان مسافرین نوروزی تاکید کرد و ابراز داشت:آموزش وپرورش و جمعیت هلال احمر در امر اسکان مسافرین نوروزی وظیفه سنگینی دارند که امیدواریم با کمک سایر ادارات شهرستان به خوبی این وظیفه خدمات رسانی را انجام دهند.
انتهای پیام/