به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، دراین نشست که با هدف بررسی راهکارهای پیشنهادی در خصوص برنامه ریزی در ستاد هماهنگی خدمات سفر استان تشکیل شد، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان در ابتدا گزارشی از تشکیل ستادهای شهرستانی و کمیته های تخصصی ستاد ارائه کرد.
در ابتدای جلسه سید محسن رحمتی دبیر ستاد هماهنگی خدمات سفر به به شرح وظایف پیشنهادی کمیته تبلیغات، اطلاع رسانی و آمار، کمیته پشتیبانی و مالی ، کمیته فرهنگ سازی و برنامه ریزی سفر، کمیته نظارت بر تاسیسات گردشگری و رسیدگی به شکایات پرداخت که پس از طرح نقطه نظرات و بررسی اعضا مورد تایید قرار گرفت.
رحمتی افزود : در این جلسه مقرر شد محل دبیر خانه ستاد در ساختمان معاونت عمرانی استانداری مرکزی تشکیل گردد.همچنین جهت ارائه اطلاعات صحیح وسریع به مسافرین لیست کشیک کلیه دستگاههای اجرایی ومراکز خدمات رسان از جمله بانکها و اصناف به دبیرخانه ستاد ارائه گردد.
دبیر ستادهماهنگی خدمات سفراستان خاطر نشان کرد : در نوروز 93 ادارات کل حمل ونقل وپایانه ها، دانشگاه علوم پزشکی ، نیروی انتظامی ، راهور، فرمانداریها، آموزش وپرورش و میراث فرهنگی آمار روزانه خود را اعم از اقامت در تاسیسات گردشگری ، اسکان فرهنگیان در مدارس ، مسافرین ورودی ، تصادفات و.. به دبیرخانه ستاد درمحل معاونت عمرانی ارسال کنند.
مقرر شد جلسه بعدی ستاد 19 اسفند برگزار شود تا ضمن ارائه گزارش کمیته ها ودستگاههای عضو ، تصمیمات نهایی اتخاذ و ستاد فعالیت خود را از 25 اسفند ماه در محل معاونت عمرانی استانداری آغاز کند.
/108
انتهای پیام/