کمیسیون رسیدگی به شکایات در تمام ایام نوروز فعال خواهد بود تا پاسخگوی شکایات مسافران تهرانی باشد.
به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر،  در جلسه ای که امروز با حضور مشاور استاندار، مدیر کل امور اجتماعی و مدیر کل میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان تهران برگزار شد، فعالیت اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر استان مورد بررسی و ارزیابی نهایی قرار گرفت.
رجبعلی خسروآبادی دبیرستاد هماهنگی خدمات سفر استان تهران، ضمن ارائه گزارشی از جلسه های کمیته اسکان و  کمیته آمار، تبلیغات و اطلاع رسانی،  گفت: همزمانی مصوبه هیات دولت در ایجاد ستاد خدمات سفر با آغاز سال جدید و سفرهای هموطنان سبب شد تا یک همکاری و همگرایی بین دستگاه های فعال در این ستاد ایجاد شود.
مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران، ادامه داد: بازرسی و نظارت بر تاسیسات گردشگری تنها منوط به ایام نوروز نخواهد بود، چراکه معتقدیم بازدیدهای منظم و پیوسته سبب می شود  تا سیستم نظارتی خود را نیز  کنترل کند.
حسین بشردوست معاون گردشگری استان تهران نیز گفت:27 دفتر خدمات مسافرتی برای انجام تهرانگردی به سازمان رفاه شهرداری معرفی شده است که 70 پایگاه اطلاع رسانی در سطح شهر تهران اقدام به معرفی و ثبت نام  این تور ها می کنند.
وی همچنین افزود: سامانه 137 نیز پاسخگوی سوالات هموطنان درباره تهرانگردی خواهد بود.
بشردوست ادامه داد: تورهای تهرانگردی در نوروز 93 در 15 مسیر نیم روزه و  5 مسیر یک روزه ارائه خواهد شد که علاقه مندان می توانند با تهیه تهران کارت ضمن تخفیف تورهای تهرانگردی از تخفیف 40 درصدی مراکز اقامتی و خدمات رایگان مترو و BRT  استفاده کنند.
معاون گردشگری استان تهران، همچنین اعلام کرد: کمیسیون رسیدگی به شکایات در تمام ایام نوروز فعال خواهد بود. اعضای این کمیسیون متشکل از نمایندگان حقوقی، حراست و معاونت گردشگری اداره کل میراث و یک نماینده از صنف دفاتر خدمات مسافرتی پاسخگوی شکایات احتمالی هموطنان تهرانی از تورهای نورزی خواهند بود.
عرفان منش مشاور استاندار و مدیر کل اجتماعی استانداری تهران ضمن قدرانی از زحمات و تلاش های تمامی اعضای ستاد خدمات سفر استان، گفت: میراث فرهنگی تهران باید در انعکاس اخبار و گزارش های ستاد خدمات سفر به استانداری عدالت را رعایت کند و به صورت شفاف و صحیح فعالیت های کمیته های 9گانه ستاد خدمات سفر استان  را منعکس کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1392122914