انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران شماره تلفن 88934841 تا 3 را برای شکایات مسافران در ایام نوروز اعلام کرد.
به گزارش واحد اطلاع رسانی ستاد هماهنگی خدمات سفر، محمد حسن کرمانی ، رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران با اعلام این خبر گفت: امسال هم مانند سالهای گذشته ستادی برای رسیدگی به شکایات گردشگران با حضور تعدادی از نماینده های دفاتر خدمات مسافرتی استان تهران تشکیل شده که از 28 اسفند تا 15 فروردین برای خدمت رسانی به مسافران آماده است. علاوه بر این گردشگران می توانند شکایات خود را به شماره 88739389 فکس کنند.
او با اشاره به اینکه نوروز سال گذشته همزمان با اوج گرانی ها بود و به همین دلیل شکایات مسافران افزایش پیدا کرده بود اظهار امیدواری کرد که در نوروز 93 این شکایات کاهش یابد.
به گفته رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ایران تمام مسافرانی که از نحوه خدمات دهی سفره خانه ها، آژانس های مسافرتی، رستوران های بین راهی و هتل ها و مهمانپذیرها شکایتی دارند می توانند با این شماره تلفن ها تماس گرفته و مشکل خود را در میان بگذارند.

انتهای پیام/

کد خبر 139301015