از 26 اسفند 92 تا 5 فروردین 93، 72 مورد تماس از میان 6 هزار و 331 مورد تماس ثبت شده در سامانه 09669 شکایت از گرانی و کیفیت پایین خدمات بوده است.

به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه 09669، در مدت زمان مذکور 26 مورد درباره شکایت به خاطر گرانی خدمات، 19 مورد درباره کیفیت پایین، 18 مورد درباره رفتار کارکنان و 3 مورد درباره نظافت اماکن اقامتی و پذیرایی بوده است.

بنابراین گزارش بیشترین شکایات تا 5 فروردین با 26 مورد مربوط به هتل ها و 24 مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی بوده است .همچنین 3 مورد مربوط به اماکن پذیرایی بین راهی، 2 مورد مربوط به هتل آپارتمان ها، 2 مورد مربوط به خانه معلم، 1 مورد از جاذبه های گردشگری، 13 مورد از سایر موضوعات و 1 مورد هم از اماکن پذیرایی درون شهری بوده است.

لازم به ذکر است 11 مورد پیشنهاد هم در سامانه 09669 به ثبت رسیده که موضوعات آن شامل 5 مورد در رابطه با اماکن اقامتی، 4 مورد سایر خدمات، 1 مورد اماکن پذیرایی و 1 مورد هم در رابطه با جاذبه های گردشگری بوده است.

همچنین وضعیت راه ها با 2 هزار و 244 مورد همچنان در صدر موضوعات قرار دارد.امدادخودرو با هزار و 735 مورد، جاذبه های گردشگری با 703 مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با 667 مورد، سایر موارد با 165 مورد، دفاتر خدمات مسافرتی با 41 مورد و اماکن پذیرایی با 37 مورد در رتبه های بعدی قرار دارند.

انتهای پیام/

کد خبر 139301063