به گزارش واحد خبر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، بر اساس اطلاعات ثبت شده در سامانه 09669، کسب اطلاع از وضعیت راه ها با 2 هزار و 265 مورد همچنان در صدر موضوعات قرار دارد.
همچنین اطلاع رسانی در رابطه با امدادخودرو با 2 هزار و 67 مورد، جاذبه های گردشگری با 823 مورد، وضعیت جوی و آب و هوا با 778 مورد، سایر موارد با 186 مورد و اماکن پذیرایی با 46 مورد در رتبه های قرار دارند.
بنابراین گزارش در مدت زمان مذکور 97 مورد شکایت و پیشنهاد در سامانه 09669 به ثبت رسیده است که شامل 33 مورد مربوط به هتل ها و 31 مورد مربوط به دفاتر خدمات مسافرتی، 4 مورد مربوط به اماکن پذیرایی درون شهری ، 3 مورد مربوط به هتل آپارتمان ها ، 2 مورد مربوط به خانه معلم و 3 مورد از جاذبه های گردشگری بوده است.
\n
انتهای پیام/