بازدید رایگان پژوهشگران و محققان از موزه ها و اماکن تاریخی  خراسان رضوی

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی از بازدید رایگان پژوهشگران و محققان از موزه ها و اماکن تاریخی استان با ارائه معرفی نامه خبر داد و گفت: در همین ارتباط بازدید دانشجویان نیز در طول سال از موزه ها و اماکن فرهنگی و تاريخی استان نیم بها است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، رجبعلی لباف خانیکی با اعلام این خبر افزود: بر اساس بخشنامه اداره کل موزه ها و اموال منقول فرهنگی و تاریخی سازمان میراث فرهنگی کشور، پژوهشگران و محققان با ارائه معرفی نامه می توانند از موزه ها و اماکن فرهنگی و تاریخی در این استان به صورت رایگان بازدید کنند.

وی گفت: بر اساس این بخشنامه بازدید تمامی دانش آموزان و دانشجویان در دهه مبارک فجر نیز با ارائه کارت شناسایی یا معرفی نامه رایگان است.

به گفته مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، افراد تحت پوشش بهزیستی، آزادگان، جانبازان، خانواده های معظم شهداء و اعضاء بسیج نیز با ارائه معرفی نامه می توانند به صورت نیم بها از موزه ها و اماکن فرهنگی و تاریخی استان بازدید کنند.

لباف خانیکی خاطر نشان کرد: بازدید گروهی دانش آموزان به همراه معلمان و سرپرستان آن ها نیز از موزه ها و اماکن فرهنگی وتاریخی استان به صورت رایگان است.

انتهای پیام/

کد خبر 1393012713