سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی خراسان‌شمالی منصوب شد

طی حکمی از سوی مسعود سلطانی‌فر، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، عیسی نوراللهی به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان شمالی منصوب شد.


به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در حکم سلطانی‌فر برای سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی آمده است:

 

\"با توجه به تجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان شمالی منصوب می شوید.

امید است با عنایت به اهمیت نگهداری از میراث گران‌بهای فرهنگی، تاریخی، معنوی، مذهبی، طبیعی و توسعه و ترویج صنایع دستی و هنرهای سنتی و همچنین صنعت گردشگری، ضمن بهره گیری از توان تخصصی منابع انسانی موجود و تعامل با مسئولان و مدیریت عالی آن استان جهت تحقق اهداف سازمان گام‌های موثری بردارید.

توفیق روزافزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ و هنر کشور عزیزمان ایران از درگاه حضرت حق خواستارم.\"


یادآور می‌شود، عیسی نوراللهی پیش از این در معاونت برنامه ریزی استانداری خراسان شمالی مشغول خدمت بوده و طی سالهای اخیر معاونت توسعه مدیریت و پیشتیبانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان را بر عهده داشته است.

انتهای پیام/

کد خبر 139303068