بازاریابی و برندسازی؛گامی در ایجاد توسعه پایدار گیلان است

بازاریابی گسترده و برندسازی از اقدامات مهمی است که هتلداران باید به آن توجه کنند.

 

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان گیلان، اعضای جدید جامعه هتلداران با حضور در اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان با مدیرکل و معاون گردشگری دیدار و گفتگو کردند.

رضا علیزاده در این نشست با بیان اینکه در دنیای امروز صنعت گردشگری موجب اشتغالزایی ، توسعه پایدار و رونق اقتصادی مناطق می شود،از هتل ها و اماکن اقامتی بعنوان رکن اساسی در این صنعت یاد کرد.

وی اظهار داشت:هتل ها و واحدهای اقامتی موجب جذب گردشگر می شود و می تواند از رکود اقتصادی جلوگیری نماید.
علیزاده بر لزوم بازاریابی حرفه ای و تبلیغات هدفمند اماکن اقامتی تاکید کرد و گفت:بازاریابی گسترده و برندسازی از اقدامات مهمی است که هتلداران باید به آن توجه کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه دولت تدبیر و امید به صنعت گردشگری نگاه ویژه ای دارد،اذعان داشت:وحدت رویه و انسجام بین فعالین واحدهای اقامتی موجب می شود تا وعده های دولت در این بخش در سایه تعاملات فی مابین اجرایی شود.

مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان از شکوفایی صنعت گردشگری بعنوان دغدغه های اصلی جامعه هتداران یاد کرد و تصریح نمود:بهره وری و رسیدن به توان اقتصادی مستلزم تلاش مجدانه فعالین این عرصه است.

علیزاده استانداردسازی واحدهای اقامتی را امری ضروری دانست و گفت:در راستای اجرای این مهم، بانکها با تاکیدات استاندار گیلان در زمینه ارائه تسهیلات فعال تر از گذشته عمل می کنند.

این مسئول با مهم قلمداد کردن آموزش کارکنان واحدهای گردشگری،نیروی انسانی متخصص و کارآزموده را از ارکان اصلی موفقیت واحدهای اقامتی و گردشگری خواند که نحوه پاسخگویی آن با گردشگر موجب جذب یا دفع آن می شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1393102337