راه اندازی دو بازارچه صنایع دستی در طبس

نمایشگاه صنایع دستی خراسان جنوبی به منظورمعرفی و ارائه صنایع دستی و سنتی استان به گردشگران در باغ رضوان و باغ گلشن شهرستان طبس بر گزار می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی؛ حسن رمضانی مدیرکل میراث فرهنگی این اداره کل با اشاره به اینکه این استان در مسیر عزیمت مسافران از استان های مرکزی به مشهد قرار دارد تأکید کرد: اگر مدت اقامت این مسافران در استان بیشتر شود، به طور قطع نتایج اقتصادی مناسبی برای استان به دنبال داشته و برای معرفی استان در سطح ملی بسیار ارزشمند است.
وی با تأکید بر اینکه در برخورد با متخلفان باید قانون با کمترین تبعات اجرا شود بیان کرد: باید در تعطیلات نوروزی به موضوعات بهداشتی توجه خاصی داشته باشیم و نظارت‌های دستگاه‌ها باید در این کمیته یکپارچه‌سازی شود چرا که  تمام اتفاقات در خاطر مسافران باقی می ماند. 
وی در ادامه با تأکید بر اینکه کار ساماندهی گردشگری یک حوزه فرابخشی است که نیاز به همکاری و هماهنگی همه بخش ها دارد، افزود: در همین راستا نیاز است تا با تلاش همه دستگاه ها در بخش ترافیک، امنیت، بهداشت و درمان، اسکان برای مسافران لحظات خوبی را رقم بزنیم.
رمضانی از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در باغ رضوان و باغ گلشن شهرستان طبس نیز خبر داد و افزود: در تعطیلات نوروزی جاذبه های استان به صورت گزارش و زیرنویس تلویزیونی به مسافران معرفی می شود. 
\n

انتهای پیام/

کد خبر 139312239