بیشترین تماس با سامانه جامع اطلاعات گردشگری و رسیدگی به شکایات 09629 از استانهای تهران، اصفهان و فارس بوده است.
محمد رنگرز مسئول سامانه جامع اطلاعات گردشگری و رسیدگی به شکایات 09629 در گفتگو با میراث آریا(chtn) گفت: این سامانه به صورت شبانهروزی با 21 نفر از کارشناسان ستاد هماهنگی خدمات سفر آماده ارائه اطلاعات، پاسخگویی به شکایات و شنیدن پیشنهادات مسافران و گردشگران نوروزی است.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان سامانه 09629 به صورت سه شیفت 8 ساعته فعالیت می کنند ادامه داد: از تاریخ 25 اسفند ماه تا امروز 2 فروردین، مسافران نوروزی 2 هزار و 18 تماس با این سامانه برقرار کردهاند.
رنگرز با اعلام این خبر که بیشترین تماسها در رابطه با اطلاع از راهها بوده است، یادآور شد: 435 مورد از تماس مسافران نوروزی در رابطه با مسیرهای مواصلاتی و راههای کشور بوده است.
مسئول سامانه 09629 ادامه داد: کارشناسان این سامانه به 223 مورد تماس اطلاع رسانی هواشناسی، 307 مورد سایر موارد از قبیل اطلاع از مراکز فروش مواد غذایی و سوپرمارکت، 26 مورد اطلاع رسانی دفاتر خدمات مسافرتی، 244 مورد جاذبه گردشگری، 237 مورد امداد خودرو، 53 مورد اماکن پذیرایی، پاسخ داده اند.
وی با اعلام این خبر که بیشترین تماس از استانهای تهران، اصفهان و فارس صورت گرفته است، تصریح کرد: اعلام شکایات به سامانه 09629 نسبت به سال گذشته کاهش قابل توجهی داشته است که آمار دقیق این کاهش در روزهای آتی اعلام میشود.
یادآور می شود، سامانه 09629 به صورت شبانه روزی آماده ارائه اطلاعات و پاسخگویی به سوالات و پیشنهادات مسافران نوروزی است.
انتهای پیام/