چاپ و توزیع اقلام فرهنگی تبلیغاتی جاذبه های گردشگری گیلان

شعار سال 1394 با چاپ و توزیع بیش از60 نوع اقلام فرهنگی تبلیغاتی با حمایت و همدلی بخش خصوصی محقق شد.

به گزارش امور فرهنگی و ارتباطات اداره کل میرث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان، رییس کمیته اطلاع رسانی و فرهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان از توزیع انواع مختلف و متنوع اقلام فرهنگی و اطلاع رسانی به منظور معرفی جاذبه های گردشگری استان برای مهمانان نوروزی خبر داد.

سید رحیم جلالی فر بابیان در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: بمنظور معرفی قابلیتها وجاذبه های گردشگری گیلان به مسافران نوروزی و نیز سهولت بخشی برای یافتن جاذبه های گردشگری،اقلام متنوع و متعدد تبلیغاتی تهیه و تکثیر شد.

وی با بیان اینکه بیش از 600 هزار نسخه نقشهاستانبهمراهکتابچه دوزبانه ،لوح فشرده ،ویژه نامه ،بروشورفارسی و دوزبانه ،کارت پستال  و پوسترجاذبه های نقاط مختلف گردشگری گیلان بین گردشگران توزیع می گردد،اذعان داشت:تامین هزینه اقلام فرهنگی نوروز امسال توسط بخش خصوصی ،سایر دستگاهای اجرایی و انتظامی عضو ستاد ،شهرداریها صورت گرفته است.

جلالی فر تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان برای دسترسی تمامی مسافران نوروزی به اقلام فرهنگی،ایستگاه هایی را باعنوان راهنمای مسافر در مبانی ورودی و خروجی استان ، شهرستانها و نیز نقاط پرتردد دایر کره است. 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در این بروشورها، تمامی اطلاعات گردشگری شهرستانهای استان گیلان از جمله جاذبه های تاریخی، طبیعی، میراث معنوی، صنایع دستی و سوغاتی های شهرستانها گنجانده شده و میتوان از آن بعنوان یک اقدام عظیم فرهنگی یاد کرد.

رییس کمیته اطلاع رسانی و فرهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان گیلان؛ چاپ و نصب  بنرهایی در رابطه با نقشه، مراکزشهرستانها، شماره تلفن های ضروری، فهرست مراکز اقامتی، بنرهای خوش آمدگویی به میهمانان و بنر گرامیداشت ایام فاطمیه را از دیگر اقدامات کمیته اطلاع رسانی ستاد اجرایی خدمات سفر برشمرد و گفت: خلق نوروزی متفاوت و اطلاع رسانی ممتاز به گردشگران از اهداف این کمیته است.

\n

انتهای پیام/

کد خبر 1394010440