جلسه ای به منظور هماهنگی و انسجام و ارتقاء کیفیت اقلام تبلیغاتی و هنری سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با حضور منتخبان حوزه عکاسی، طراحی و گرافیک استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، جلسه ای با حضور کریم حاجی زاده مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی،گردشگری استان، قادر تقی زاده معاون گردشگری، علیرضا دباغ عبداللهی معاون صنایع دستی و منتخبان حوزه عکاسی، طراحی و گرافیک استان به منظور هماهنگی و انسجام فنی و هنری فعالیت های تبلیغاتی و هنری در سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پنج شنبه 11 تیر ماه در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در این جلسه با تأکید بر اهمیت و نقش رسانه در معرفی ارزش های فرهنگی و تاریخی و لزوم ارتقاء خلاقیت و کیفیت اقلام تبلیغاتی سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، گفت: اگر قرار است فعالیت رسانه ای در سه حوزه یاد شده انجام دهیم به طور قطع این امر را به دست افراد متخصص و حرفه ای خواهیم سپرد.

کریم حاجی زاده با بیان اینکه سال 94 را با رویکرد انجام فعالیت های حرفه ای و تخصصی در زمینه تبلیغات رسانه ای در سه حوزه یادشده آغاز می کنیم، از منتخبان حوزه عکاسی، طراحی و گرافیک حاضر در جلسه خواستار تعامل جدی و ایفای نقش تأثیرگذار در بخش تبلیغات رسانه ای سازمان به ویژه در حوزه تخصصی گردشگری و صنایع دستی شد.

در ادامه این جلسه یکی از گرافیست های برجسته استان نیز خواستار ایجاد اتاق فکر برای تقویت رویکرد تبلیغی و هنری مجموعه سازمان شد تا تمامی سمت و سوی اتفاقات در جهت یک ایده واحد حرکت کند.

حجت مجرد با بیان اینکه تولیدات هنری، یک رسانه تک بعدی نیستند و در قالب یک تیم کاری، عوامل و افراد متخصص مختلفی را می طلبد، اظهار داشت: در واقع رسیدن به یک ایده واحد، ثمره چند سال تفکر یک تیم است.

انتهای پیام/

کد خبر 139404145