به گزارش میراث آریاchtn)؛ یکی از غرفه هایی که از نظر ماهیت مربوط به حوزه گردشگری است و در نمایشگاه تخصصی مشارکت ملی گردشگری حاضر شده است، مربوط به شرکت هواپیمایی ماهان است.
قنبری مسوول غرفه ماهان در نمایشگاه در مورد فعالیت که این غرفه در نمایشگاه برعهده دارد، گفت: غرفه هواپیمایی ماهان در نمایشگاه به معرفی باشگاه مسافرین می پردازد.
وی با شرح مقدمه ای درمورد سابقه راه اندازی باشگاه مسافرین ماهان افزود: این باشگاه تقریبا از سال 88 شروع شده که مسافرین می توانند در آن عضو شوند و پروازهای داخلی و خارجی خود را ثبت کنند که با ثبت آن امتیاز دریافت می کنند که اگر امتیاز به حد نصاب برسد، خدمات مختلفی به وی ارایه می شود.
مسوول غرفه ایرلاین ماهان در نمایشگاه ملی مشارکت ملی گردشگری با ذکر خدمات ارایه شده به مسافرانی که امتیاز لازم را می گیرند، گفت: از جمله بلیت رایگان، ارتقای کلاس های پروازی رایگان، انجام حمل و نقل مسافر از منزل تا فرودگاه و برعکس و در نظر گرفتن ارایه اضافه بار خدماتی است که به اعضای باشگاه مسافرین که امتیازات لازم را بدست آورند، اختصاص پیدا می کند.
وی با بیان اینکه هرچه امتیاز بیشتر شود رده امتیازی نیز متفاوت می شود، اظهار کرد: سه رده کلاسیک، نقره ای و طلایی در باشگاه مسافرین ماهان داریم که این رده بندی براساس میزان مسافت پیموده شده و هم بر اساس کلاس فروش بلیت مسافر امتیاز داده می شود.
قنبری در تشریح چگونگی امتیازدهی در باشگاه مسافرین گفت: مسیرهای داخلی به صورت میانگین رفت و برگشت 600 امتیاز دارد که اگر امتیاز اولیه 1500 امتیاز باشد وقتی این امتیاز به مقدار 25هزار برسد کارت نقره ای و اگر به مقدار 50هزار می رسد کارت طلایی اهدا می شود که بلیت به نام هر شخصی که باشد عضویت به نام وی ثبت می شود که عضویت حقیقی است.
وی افزود: باشگاه مسافرین ماهان هم اکنون حدود 10هزار عضو دارد که بیش از هزار نفر از این اعضا دارای کارت طلایی هستند.
انتهای پیام/