سیم کارت گردشگری که با همکاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شرکت همراه اول تهیه شده است، رونمایی شد.
به گزارش میراث آریا(chtn) صدوقی نماینده شرکت همراه اول که رابط تهیه سیم کارت گردشگری با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است، اظهار کرد: همراه اول با 21 سال تجربه،به روزترین خدمات ارتباطی با ارائه میکند. طراحی سیم کارت همراه اول با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و این شرکت انجام شد. ما لزوما از تجربیات موفق دنیا در این حوزه استفاده کردیم.
صدوقی با اشاره به این نکته که از روز اول ایجاد این مرکز تاکنون فقط زبان فارسی پشتیبانی شده است، گفت: از امروز کسانی که سیم کارت فارسی را داشته باشند میتوانند از امکانات دو زبان انگلیسی و عربی نیز در سیم کارت گردشگری استفاده کنند. این توافق با همکاری راهبردی همراه اول و سازمان میراث فرهنگی از این بابت شروع شد تا بتوانیم با استفاده از تجربه فعالان گردشگری یک سیم کارت گردشگری تعریف و از مزیت آن به عنوان چیزی که لازم بود استفاده کنیم.
وی افزود: از ابتدای تهیه این سیم کارت تا مراحل سرویس دهی در روز چیزی حدود 1800 تماس داشتهایم.
نماینده شرکت همراه اول این سیستم را هوشمند دانست و تأکید کرد: پیام و مکالمه برای سرویسدهی به گردشگران در هشت مرکز قابل ارائه است.
وی افزود: امروزه با ارائه خدمات باند پهن یا نوترینو زمینه ارائه خدمات بهتر فراهم میشود. با سیم کارت گردشگری پرتال گردشگری قابل استفاده میشود و همه خدمات گردشگری در این حوزه ارائه میشود.
صدوقی بازده مجازی در این زمینه را بسیار حقیقی دانست و افزود: همه آنچه صنایع دستی، امکانات و خدماتی که به گردشگران قابل ارائه است آنها میتوانند دریافت کنند. همچنین پیشبینی شارژ اولیه و سه گیگا بایت دیتا قابل ارائه است.
وی از پیشنهادات فعالان گردشگری در این زمینه برای ارائه خدمات استقبال کرد و گفت: زمانی که گردشگر در خیابان یا یک مکان عبور میکند همزمان موزهها و نقاط دارای ظرفیت حضور گردشگران قابل رصد است.
صدوقی گفت: پیش از این 130 مرکز در نمایشگاه بینالمللی تهران حضور داشتند و اکنون نیز 130 شرکت در حوزه خدمات افزوده حضور دارند.
انتهای پیام/