حضور پررنگ گروه رسانه ای در نمایشگاه تخصصی مشارکت ملی گردشگری

گروه رسانه ای نمایشگاه مشارکت ملی گردشگری، امسال حضور فعال و  پررنگی داشت.

این مطلب را حمید ضیایی پرور رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد.

به گزارش میراث آریا(chtn)؛او که در طول 4 روز برگزاری نمایشگاه مشارکت ملی گردشگری حضور فعالی  داشت درباره عملکرد غرفه \"گردشگری و رسانه\" گفت:این غرفه به 10 رسانه مکتوب و مجازی به صورت رایگان اختصاص داده شد،تا با ارایه نشریات تعامل بیشتری با مردم داشته باشند.

ضیایی پرور درباره  عملکرد خبرنگاران ستاد خبری نمایشگاه که در این غرفه از ساعت 16 تا 23 حاضر بودند نیز توضیح داد.

10 خبر تولیدی در روز ، ارسال اخبار برای رسانه ها،ثبت اخبار و تصاویر نمایشگاه \"تخصصی مشارکت ملی گردشگری\"با حضور 12 عکاس و مستند نگاری از وقایع و رویدادها توسط عکاس و فیلم بردار ایرانی مقیم ژاپن از جمله فعالیت های غرفه \"رسانه و گردشگری\"بود که رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به آن اشاره کرد.

او توضیح دادکه خبرنگاران و مسوولان حاضر در این غرفه با گپ و گفت با غرفه داران و بازدید کنندگان و پاسخ گویی به سوالات و مشکلات، وظایف روابط عمومی را نیز عهده دار بودند ،توزیع فرم نظر سنجی میان غرفه داران و بازدید کنندگان در آخرین روز برگزاری نمایشگاه نیز در همین راستا انجام شد.

حمید ضیایی پرور فضای گفتمان میان دست اندرکاران صنعت گردشگری و مردم را بسیار مناسب دانست که با رعایت ملاحظات روزهای عزای عمومی در کشور انجام گرفت و  در همراهی با فضای داغدار ایران، جنگ های شادی و مراسم اختتامیه نیز کنسل شد .

افتتاح نمایشگاه \"تخصصی مشارکت ملی گردشگری\" شامگاه پنج شنبه 2 مهر ماه با حادثه غم انگیز منا همزمان شد و با حال و هوای عزای عمومی در کشور کار خود را تا پایان شب 5 مهر ماه ادامه داد.


انتهای پیام/

کد خبر 1394070619