مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد اجرایی خدمات سفر استان، امروز جمعه، فعالیت خود را آغاز کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، بهمن عسگری سوادجانی در آیین آغاز فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: این ستاد از 28 اسفند 1394 تا 15 فروردین 1395 در سطح استان به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات رسانی می کند.

وی تأکید کرد: ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری با 10 کمیته و 83 عضو فعالیت می کند.
عسگری سوادجانی افزود: کمیته های ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، شامل خدمات حمل و نقل و ترافیک، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی امنیتی ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری ها و دهیاری ها، خدمات اسکان و رفاه، اطلاع رسانی تبلیغات و امور فرهنگی، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، خدمات بهداشتی سلامت و محیط زیست، نظارت و تنظیم بازار و همچنین برنامه ریزی و آمار است.
وی تصریح کرد: استاندار به عنوان ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به عنوان قائم مقام ستاد و مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به عنوان دبیر این ستاد فعالیت دارند.




مسلم اسداللهی
کارشناس روابط عمومی
\n

انتهای پیام/

کد خبر 1394122814