به گزارش روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل با بیان این مطلب گفت: براساس یک هزار و 439 مورد بازدید نظارتی انجام شده از تأسیسات گردشگری، 24 مرکز اقامتی، 15 مرکز پذیرایی و یک دفتر خدمات مسافرتی به دلیل خدمات دهی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی تشویق دریافت کرده اند.
وی با بیان اینکه برای 99 مرکز اقامتی، 9 دفتر خدمات مسافرتی و 42 مرکز پذیرایی به منظور ارائه خدمات مطلوب به گردشگران نوروزی در طول ایام تعطیلات نوروزی تذکر داده شد، افزود: برای چهار مرکز اقامتی و یک دفتر خدمات مسافرتی و یک مرکز پذیرایی نیز اخطار کتبی ارسال شد.
این مقام مسئول با اشاره به انجام 570 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی از آغاز سفرهای نوروزی تا پایان تعطیلات، بیان داشت: براساس این بازدیدهای نظارتی، 22 فقره شکایت از مراکز اقامتی استان گزارش شده که فعالیت سه مرکز اقامتی و یک دفتر خدمات مسافرتی استان به دلیل ارائه خدمات نامطلوب به مسافران به حالت تعطیل و تعلیق موقت در آمده است.
حاجی زاده به هشت فقره شکایت واصله از مراکز پذیرایی و انجام 370 مورد بازدید نظارتی از رستوران ها و مراکز پذیرایی و بین راهی اشاره و خاطر نشان کرد: همچنین 73 مورد بازدید نظارتی از دفاتر خدمات مسافرتی استان به عمل آمده است و در این بازدیدها هیچ گونه شکایتی از دفاتر خدمات مسافرتی و تورها گزارش نشده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تعداد بازدیدهای نظارتی از مراکز اقامتی موقت چون کمپ ها، مهمانسراها، منازل استیجاری و ... را درحدود 426 مورد اعلام و تصریح کرد: بازدیدهای نظارتی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد افزایش داشته است.
3 Attachments
انتهای پیام/