واگذاری بناهای تاریخی شهرداری یزد توسط صندوق احیاء

محمدرضا پوینده، مدیر عامل صندوق احیاء در جریان سفر به یزد با محمدرضا عظیمی زاده، شهردار این شهر دیدار کرد. در این دیدار مقرر شد دو طرف در آینده نزدیک همکاری های جدی را برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی برای بهره برداری از بناهای تاریخی شهر یزد را آغاز کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی صندوق احیاء (صابتا) محمدرضا پوینده، مدیر عامل صندوق احیاء در ابتدای دیدار با محمدرضا عظیمی زاده، شهردار یزد ضمن تشریح  عملکرد، اهداف و رسالت های صندوق احیاء، بحث همکاری دو ارگان در راستای بهبود و ارتقاء وضعیت و ساماندهی بافت تاریخی را مطرح و اعلام آمادگی کرد که صندوق احیاء با تمام توان خود، در این راستا اقدام خواهد کرد. 
در جریان این دیدار محمدرضا عظیمی زاده، شهردار یزد نیز ضمن تاکید بر این موضوع که صندوق احیاء می تواند در جریان احیاء و پویا شدن بافت تاریخی شهر یزد کمک شایانی انجام دهد، خواستار گسترش و تعمیق همکاری های دو طرف شد. 
عظیمی زاده همچنین اعلام آمادگی کرد تا لیست بناهای تاریخی که در اختیار شهرداری یزد قرار دارد را به صندوق احیاء معرفی کند تا این صندوق نیز بتواند اقدامات لازم را برای جذب سرمایه گذار جهت بهره برداری از این بناها را انجام دهد. 
این پیشنهاد شهرداری یزد در ادامه با استقبال مدیر عامل صندوق احیاء مواجه شد و دو طرف مقرر کردند در آینده نزدیک زمینه اقدام عملی در این خصوص فرهم شود. 

انتهای پیام/

کد خبر 1395012412