به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری جشنواره مشارکت ملی گردشگری که با هدف تقویت کمپین تبلیغات در دنیای مجازی، با حضورمحمد علی فیاضی مدیر کل دفتر توافق های ملی گردشگری و دبیرجشنواره برگزار شد؛ راهکارهای تقویت مشارکت مردمی در بخش ارسال آثار در زمینه ظرفیت های گردشگری ایرانی، با استفاده از شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
با توجه به این که هر خانواده ایرانی، می تواندیک فرصت و ظرفیت برای گردشگری ایران باشد و طبق آخرین اطلاعات مرکز آمار ایران، حدود 21 میلیون خانوار در ایران زندگی می کنند؛ لذا انتظار می رود مشارکت ملی در بخش ارسال آثار به جشنواره، چشمگیر تر باشد.
دبیر خانه جشنواره همچنین در این نشست اعلام کرد با تحلیل ظرفیت های موجود در فضای مجازی، به زودی ارسال آثار سهل تر خواهد شد و انتظار می رود رقابت در این بخش، به طور چشمگیری افزایش یابد.
گفتنی است هم اکنون سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری از سوی معاونت گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در چهار بخش فیلم، عکس، ایده و سفرنامه نویسی در حال برگزاری است و شرکت کنندگان تا 31 مردادماه سال جاری فرصت دارند با ارسال آثارشان از جوایز نفیس این رویداد برخوردار شوند.
لازم به ذکر است علاقه مندان شرکت در این رقابت ملی می توانند با مراجعه به سایت www.Irantourismfestival3.com ضمن ارسال آثارشان، از جدیدترین اخبار موجود، ساختار، داوران و سایر بخش های مرتبط با سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری آگاهی یابند.
\n
انتهای پیام/