بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری کردستان، سیدمحسن علوی مدیرکل میراثفرهنگی کردستان امروز 31 فروردین در اینباره گفت: «در جهت معرفی بیشتر و شناساندن جاذبههای طبیعی، تاریخی، طرحهای مختلف گردشگری، صنایعدستی و سایر پتانسیلهای استان کردستان این تور رسانهای با موافقت دکتر احمدیپور معاون رئیسجمهوری و ریاست سازمان میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری و همکاری مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی سازمان، برنامهریزی شده و از امروز به مدت سه روز در استان اجرا خواهد شد.»
سیدمحسن علوی با مهم خواندن معرفی پتانسیلها و توانمندیهای کردستان توسط اصحاب رسانه در سطح کشور، اظهار داشت: «یکی از بازارهای هدف استان کردستان در زمینه فروش صنایعدستی و همچنین گردشگری (گردشگران ورودی)، استان تهران است، بر همین اساس این تور رسانهای اهمیت آن را برای استان بیشتر میکند.»
او ادامه داد: «این تور رسانهای با حضور خبرنگاران بسیار خبرهای از میراثآریا، فایننشنال تریبیون، ایسنا، فارس، خبرآنلاین، آنا، شرق، ایران، فرهیختگان و تسنیم برگزار میشود که جای بسی خرسندی است که میتوانیم با حضور این بزرگوران این خطه از میهن اسلامیمان را به مردم عزیز سایر مناطق دیگر کشور بشناسانیم.»
مدیرکل میراثفرهنگی کردستان اظهار داشت: «اقدامات بسیار خوبی از جانب سازمان مرکزی برای توسعه حوزههای مختلف میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری کردستان برنامهریزی شده است که جا دارد قدردانی ویژه از دکتر زهرا احمدیپور معاون رئیسجمهوری و رئیس سازمان میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری کشور و همچنین پوریا سوری، رئیس مرکز روابطعمومی و اطلاعرسانی سازمان داشته باشم. بدون شک کردستان باید از جانب دولت بیشتر مورد توجه قرار گیرد تا بتواند همپای سایر استانهای کشور در رقابتهای اقتصادی و فرهنگی حضور داشته باشد.»
او افزود: «تعامل سازنده مسئولان و کارشناسان ادارهکل میراثفرهنگی کردستان با رؤسا و مدیران سازمان میراثفرهنگی کشور طی این مدت، یک نقطه قوت بسیار مهم برای استان است که امید است این تعامل همچنان ادامه داشته و روزبهروز تا رسیدن به اهداف عالی تداوم داشته باشد.»
علوی در پایان با تشکر و قدردانی از کلیه مدیران رسانههای مختلف استان کردستان و همچنین رسانههای مرکز که در زمینه معرفی هرچه بهتر و بیشتر توانمندیهای استان تلاش میکنند گفت: «بدون شک بدون همکاری و همراهی این بزرگوران نخواهیم توانست حتی یک قدم مثبت در زمینه معرفی و حتی توسعه این استان برداریم. رسانههای کردستان طی ایام تعطیلات نوروز 96، با هم بودن و در کنار هم بودن را به ما آموختند و این موضوع نکتهای قابلتأمل و حائز اهمیت در توسعه است.»انتهای پیام/