بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری اردبیل، بهزاد مجیدی معاون توسعه مدیریت این ادارهکل امروز دوشنبه ۲۰ آذر ۹۶ با اعلام این خبر تصریح کرد: «یکی از مهمترین سیاستهای میراثفرهنگی تکریم ارباب رجوع و ارائه خدمات بهینه به مراجعان است.»
او تأکید کرد: «در راستای تحقق این سیاست و با هدف پیادهسازی مبحث دولت الکترونیک، نیمی از خدمات ارائهشده بهصورت الکترونیکی بوده و اغلب امور و فعالیتهای پشتیبانی تا حد امکان به صورت الکترونیکی انجام میشود.»
معاون توسعه مدیریت ادارهکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان اضافه کرد: «در راستای رضایتمندی و تکریم ارباب رجوع واگذاری فعالیتهای پشتیبانی به بخش خصوصی نیز قویا دنبال میشود؛ چراکه دولت بهدنبال کوچکسازی و استفاده از ظرفیت بخش خصوصی است.»
مجیدی اضافه کرد: «بر همین اساس خدمات پستی، نقلیه و تعمیر و نگهداری تأسیسات به بخش خصوصی واسپاری شده است.»
او همچنین به استفاده از ظرفیتهای تفویض اختیار برای تسهیل خدمات ارائه شده اشاره و تصریح کرد: «تاحد امکان در حوزههای مختلف سازمان از تفویض اختیار استفاده میشود تا امور و خدمات با سرعت و سهولت بیشتر عملیاتی شوند.»
معاون توسعه مدیریت ادارهکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان متذکر شد: «از جمله اینکه ارزشیابی کارکنان، آموزش کارکنان، انتصاب تا سطح مدیریت پایه توسط ادارهکل و سطح مدیریت میانی با پیشنهاد ادارهکل و تائید نهایی سازمان انجام میشود.»
مجیدی به توانمندسازی منابع انسانی نیز اشاره کرد و گفت: «آموزش کارکنان و ارتقای جایگاه آنها قویا مورد تأکید بوده تا جایی که آموزش کارکنان در سال ۹۴ در مقایسه با سال ۹۳، سهبرابر افزایش یافته است.»
او با تأکید به هدفمندسازی آموزشها اضافه کرد: «به همین دلیل آموزشهای مرتبط با شغل با رشد محسوس همراه است و دورههای آموزشی تخصصی برگزار میشود.»
انتهای پیام/