برگزاری دوره آموزشی ویژه کارکنان هتل‌های استان مرکزی

با هدف آشنایی با روابط‌عمومی در صنعت گردشگری، آداب معاشرت در هتل، تکریم ارباب رجوع، آموزش فن بیان و مهارت‌های ارتباطی با گردشگران از ۲۴ دی سال جاری و به‌مدت دو روز، دوره آموزشی ویژه کارکنان داخلی هتل‌های ۳، ۴ و ۵ ستاره استان مرکزی برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مرکزی، سیدمحمد حسینی مدیر‌کل میراث‌‎فرهنگی، امروز شنبه ۲۳ دی با اعلام این خبر گفت: «در این دوره آموزشی درکنار موارد ذکرشده سرفصل‌هایی چون امنیت غذا، ضرورت رعایت استانداردهای بهداشت فردی و ایجاد محیطی برای پیشگیری از خطرات مرتبط، همچنین قوانین و مقررات هتل‌ها با تأکید بر مدیریت و ارزیابی کیفیت خدمات نیز در دستور کار قرار گرفته‌اند.» 

او اضافه کرد: «آشنایی با کمک‌های اولیه، حفاظت و امنیت و همچنین آشنایی با چند هتل بین‌المللی موفق نیز جنبه‌های دیگر این دوره دوروزه آموزشی است که برگزاری آن به ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات هتل‌های ارشد استان و حرکت در راستای سیاست‌های دولت محترم در خصوص توسعه گردشگری پایدار منتج می‌شود.» 

حسینی ادامه داد: «یکی از مهم‌ترین دستاورد‌های این دوره برای شرکت‌کنندگان، بازشناسایی صنعت گردشگری و درک عمیق‌تر درباره توسعه پایدار این صنعت درآمدزاست.» 

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: «ارتقای سطح دانش کارکنان هتل‌ها باعث ایجاد انگیزه بیشتر در مورد ارائه خدمات بهتر و در نتیجه ارتقای سطح کیفی خدمات به مسافران و گردشگران است. با علم به این موضوع، اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان مرکزی با برگزاری این دوره‌ها سعی در تغییر نگرش و بِروزرسانی در اطلاعات کارکنان هتل‌ها دارد و امیدواریم تا با این سیاست بتوانیم گامی ارزشمند برای اعتلای جایگاه گردشگری استان و علی‌الخصوص مجتمع‌های اقامتی آن در سطح کشور برداریم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1396102324