بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری اردبیل، قادر تقیزاده معاون گردشگری این استان امروز پنجشنبه 12 بهمن با اعلام این خبر به برگزاری این دوره در روزهای 9 و 10 بهمن و با حضور 60 نفر از اعضای اجرایی ستاد هماهنگی خدمات سفر در سالن اجتماعات بیمه کارآفرین اشاره کرد.
او با تأکید به اهمیت ارائه خدمات بهینه و مورد نیاز گردشگران در اوج سفرها به ویژه نوروز و تابستان برگزاری این دوره را با هدف تقویت مشارکت و هماهنگی دستگاه های متولی و عوامل اجرایی ضروری خواند.
معاون گردشگری ادارهکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان ادامه داد: «در این دوره دو روزه شرکتکنندگان با سرفصلهای شناخت صنعت گردشگری و تأثیرات مثبت و منفی گردشگری، آشنایی با خدمات و مدیریت ستاد هماهنگی خدمات سفر و ظرفیتهای فرهنگی و اقتصادی گردشگری ایران آشنا شدند.»
به گفته تقیزاده همچنین فرصت آشنایی با قوانین و مقررات گردشگری فراهم و ضرورت هماهنگی بین دستگاهها به منظور توسعه گردشگری تبیین شد.
او با اذعان به تأمین اعتبار این دورهها از محل اعتبارات ملی اضافه کرد: «گواهینامه معتبر از طرف سازمان میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری برای شرکتکنندگان صادر خواهد شد.»
انتهای پیام/