کارگاه «سفر گروهی با خودرو» در سعدآباد برگزار می‌شود

ششمین کارگاه سفر و گردشگری موزه برادران امیدوار با موضوع «سفر گروهی با خودرو» یکشنبه 13 اسفند 96 از ساعت 10 تا 12، در سالن سینمای کاخ موزه ملت واقع در مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد برگزار می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی مجموعه فرهنگی‌تاریخی سعدآباد، این جلسه با اجرای حسین دلفان آذری برگزار می‌شود و طی آن اصول و جزئیات سفر گروهی با خودرو در مسیرهای جاده‌ای و خارج از جاده و فرعی برای علاقه‌مندان بیان خواهد شد.

حسین دلفان آذری تاکنون بیش از 180 سفر گروهی با مسافت بیش از 600هزار کیلومتر در اکثر نقاط ایران و کشورهای همسایه برگزار کرده است.

ازجمله سفرهای گروهی او می‌توان به سفر در مسیر جاده ابریشم در ایران، سفر در مسیر کمربند سبز شمال، سفر در مسیر شمال به جنوب ایران به‌صورت ادونچر و سفر به اقسا‌نقاط کویرهای ایران از‌جمله مرنجاب، ریگ جن، بندریگ، زرین، شتران، مصر، حلوان، طبس، بیابانک، لوت، گندم بریان اشاره کرد.

موزه برادران امیدوار اقدام به برپایی سلسله کارگاه‌های «سفر و گردشگری» به‌صورت یک روز در هر ماه کرده است تا اهالی سفر و گردشگری تجربیات خود را برای علاقه‌مندان بازگو کنند که تا‌کنون پنج کارگاه گذشته با استقبال قابل توجه دوستداران سفر مواجه بوده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این کارگاه با شماره 09368171815 تماس بگیرند و در روز یادشده به سالن سینمای موزه ملت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر 1396120927