بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان سمنان، محمد جهانشاهی سرپرست این ادارهکل امروز 6 فروردین و در نخستین جلسه ستاد خدمات سفر استان سمنان در سال ۹۷ ویژه ارزیابی خدمات نیمه اول تعطیلات نوروزی، گفت: «بر اساس نظرسنجی انجام شده، در دور اول سفرهای نوروزی، بیشتر مسافران از نحوه ارائه خدمات در استان اعلام رضایت کردهاند.»
او با تأکید بر اینکه باید تلاش شود میزان رضایت مسافران به ۱۰۰درصد برسد، گفت: «توزیع تعطیلات در طول سال باعث میشود، مردم تنها در ایام خاص مانند نوروز اقدام به سفر نکنند و رضایتمندی افزایش یابد.»
جهانشاهی افزود: «زمانی که جمعیت زیادی از مردم اقدام به سفر میکنند، وجود نارضایتی اجتنابناپذیر خواهد بود.»
او گفت: «در نظرسنجی انجامشده، مسافران نوروزی از نحوه توزیع بروشور و اطلاعرسانی، تابلوهای بینراهی، پایگاههای امدادی و هلالاحمر، محل اسکان و... ابراز رضایت کردهاند.»
او افزود: «یکی از مواردی که با نارضایتی ۳۰درصدی مواجه بوده، وضعیت سرویسهای بهداشتی مسیر است که نیاز به بررسی و رفع شدن مشکل تا پیش از پایان تعطیلات نوروزی دارد.»
سرپرست ادارهکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان سمنان با اشاره به برنامههای در نظر گرفتهشده برای خدماترسانی مطلوب به مسافران نوروزی گفت: «امسال ۱۶۰درصد به ظرفیت اقامتی استان در مقایسه با پارسال اضافه شد.»
او راهاندازی اقامتگاههای بومگردی را در افزایش ظرفیت اقامتی استان مؤثر دانست و افزود: «میزان اقامت در استان نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰درصد افزایش یافته است.»
سایر اعضای ستاد خدمات سفر نیز در این جلسه به ارائه گزارش فعالیتهای خود و نقاط قوت و ضعف ارائه خدمات پرداختند.
ارائه نتایج نظرسنجی از مسافران نوروزی در دور اول سفرهای نوروزی برای نخستین بار در استان سمنان انجام شد تا سطح خدماترسانی در دور دوم سفرها مطلوبتر شود.
انتهای پیام/