بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استان هرمزگان، اشکان مختاری سرپرست این اداره کل امروز سه شنبه 29 خرداد با بیان این مطلب گفت: «این طرح در راستای استقرار نظام حقوق شهروندی در سیستم اداری و با هدف اجرای دستورالعمل سازمان اداری و استخدامی اجرا میشود.»
او تأکید کرد: «میز خدمت به دنبال ارائه خدمات بموقع، سریع و آسان برای ذینفعان و مراجعهکنندگان ادارهکل بوده و عملیات اجرایی آن بلافاصله بعد از ابلاغ دستورالعمل عملیات اجرایی آغاز شده است.»
سرپرست ادارهکل میراث فرهنگی هرمزگان تاکید کرد: «هدف از میز خدمت حضوری این است که ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن پاسخ قانونی برای درخواست خود دریافت کنند.»
انتهای پیام/