به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنابع دستی و گردشگری خراسان رضوی، سید مهدی کفشچی معاون توسعه مدیریت این اداره کل، امروز چهارشنبه 13 تیر با اعلام این خبر افزود: «براساس تصویب نامه و بخشنامه شورای عالی اداری میز خدمت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از اول تیرماه فعال شده و کارشناسان خبره ازحوزه معاونت های مختلف درمحل میز خدمت مستقر شده و آماده پاسخگویی و انجام امورارباب رجوع هستند.»
او با اشاره به بخشنامه شماره 24452 مورخه یکم خرداد ماه امسال، گفت: «جلوگیری از تضییع حقوق شهرودی ، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از سرگردانی مردم در ساختمان های اداری و ایجاد نظام اداری پاسخگو از اهداف در نظر گرفته شده برای میز خدمت است.»
کفشچی ادامه داد: «براساس تصویب نامه مورخ 28 اسفند 96 از اول تیرماه جاری میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی فعال شده و فقط از طریق این میز، خدمات ارائه می شود و خدمت رسانی به جز از طریق این میز ممنوع است.»
او تصریح کرد: «براساس این تصویب نامه در راستای رفاه حال ارباب رجوع همه فرآیندهای اداری این اداره کل در میز خدمت تجمیع شده و برای پاسخگویی به ارباب رجوع زمان تعیین شده است.»
کفشچی درباره نحوه ارائه خدمت به ارباب رجوع از طریق میز خدمت اظهار کرد: «از هر معاونت خبره ترین کارشناسان در محل میز خدمت حضوردارند و پاسخگویی، راهنمایی وانجام یا ارجاع امور مرتبط با هرحوزه کاری اداره کل را زیر نظر مسئول میز خدمت انجام می دهند.»
معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی به برگزاری چندین جلسه با حضورمعاونت ها، مدیران و کارشناسان اداره کل برای برنامه ریزی و تسهیل فرآیندهای کاری با استفاده از میز خدمت خبرداد و گفت: «با توجه به استاندارد سازی فرآیندها و مشخص شدن حداکثر زمان پاسخگویی کارمند نمیتواند بدون دلیل ارباب رجوع را معطل کند.»
کفشچی افزود: «دیگر پیگیریهای حضوری از طریق ارباب رجوع انجام نمی شود بلکه پیگیریها از طریق کارشناس میز خدمت صورت خواهد گرفت که به حوزه کاری خود تسلط کامل دارد.»
او ادامه داد: «در حال حاضر نمایندگان معاونت های توسعه مدیریت، گردشگری، میراث فرهنگی ، سرمایه گذاری و صنایع دستی درمحل میز خدمت مستقر شده اند و به ارائه خدمات به ارباب رجوع مشغول اند.»
انتهای پیام/