بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، سید محمد حسینی مدیرکل میراث فرهنگی استان مرکزی امروز پنجشنبه 28 تیر با اعلام این خبر گفت: «در اجرای بخشنامه معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری و به منظور دستیابی آسان و سریع شهروندان به ارائه خدمات به موقع، موثر و هم چنین تکریم ارباب رجوع ، میز خدمت در اداره کل میراث فرهنگی ایجاد شد.»
حسینی افزود: «کارشناسان هر واحد هر روز پاسخ گوی ارباب رجوع خواهند بود به طوری که مراجعین ضمن استقرار در اتاق میز خدمت بدون حضور در واحد های داخلی، خدمت مورد نیاز خود را صرفا از طریق این میز دریافت خواهند کرد.»
او در ادامه گفت: «براساس شرح وظایف اعلام شده، ارائه اطلاعات و راهنمایی های لازم به مراجعان در ارتباط با امور اداری، دریافت مدارک و در خواست های مراجعین، دریافت نتایج اقدامات انجام شده از واحدهای ذیربط و اعلام آن به مراجعین از طریق این میز ارائه خواهد شد.»
حسینی در پایان با اشاره به این موضوع که با دایرشدن میز خدمت در ادارات میتوان گامی موثر در اجرای تحقق حقوق شهروندی برداشت، اظهار کرد: «اداره کل تمام تلاش خود را برای هرچه بهتر شدن و رسیدن به سطح مطلوب خواهد کرد تا از هزینه کرد مازاد و اتلاف زمان مراجعه کنندگان جلوگیری کند و رسیدگی به امور آنان را در اسرع وقت انجام دهد.»
انتهای پیام/