بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی صبح امروز پنج شنبه دوازدهم مهر ماه ۱۳۹۷دوره جامع بازآموزی تکنیک های بازاریابی و فروش بسته های سفر با تاکید بر بازاریابی الکترونیک در آژانس ها در سالن همایش های موزه بزرگ خراسان برگزار شد.
احمد دیناری معاونت سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با بیان اینکه تفکر بازاریابی باید در تمامی عرصههای صنعت گردشگری نهادینه شود، اظهار کرد: « متأسفانه بسیاری از آژانسها از رویکردهای درستی برای تبلیغات استفاده نمی کنند و به اندازه کافی تبلیغات آنها جذاب نیست.»
وی ادامه داد: «الگوهای بازار یابی در صنعت گردشگری بر اساس ماهیت کسب و کار باید تدوین شود و استفاده از بسترهای الکترونیک می تواند به تاثیرگذاری الگوی بازاریابی بیافزاید.»
در ادامه این نشست یوسف بیدخوری، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی با اشاره به اشتغال بیش از ۳۵ هزار نفر در حیطه صنعت گردشگری، گفت: «شعار امسال سازمان جهانی گردشگری، گردشگری و تحول دیجیتالی می باشد و در نتیجه لازم است تا با سرعت روش های کارآمدی در این حوزه را بکارگیری کرده و آنها را در کارکنان صنعت گردشگری ترویج کنیم».
بیدخوری ادامه داد: «برنامه های بسیار خوبی را تدارک دیده ایم و در آینده نزدیک شاهد برگزاری چنین دوره هایی خواهیم بود.»
این همایش با حضور جمعی از مدیران هتل ها، مهمانپذیرها، آژانسها ی مسافرتی و راهنمایان سفر و با همکاری سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی و موسسه آموزشی دانش پژوهان برگزار شد.
انتهای پیام/