بهگزارش میراثآریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، احمد تجری سرپرست معاونت گردشگری این اداره کل، امروز دوشنبه 16 مهر با اعلام این خبر گفت: «تعیین صلاحیت امنیتی راهنمایان گردشگری، صدور و تمدید کارت و ارزیابی عملکرد راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی، مشارکت در بازنگری مقررات و ضوابط مربوط به درجه بندی راهنمایان گردشگری، نیاز سنجی های آموزشی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری، همکاری و هماهنگی برای افزایش امنیت گردشگران خارجی برخی از وظایف دفتر بررسی و همکاری است.»
سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان بیان کرد: «یکی از مهمترین برنامه های اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری ارائه خدمات مطلوب به گردشگران و مسافران است که برای دستیابی به این مهم دفتر بررسی و همکاری در استان گلستان راه اندازی خواهد شد.»
انتهای پیام/