به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی این استان، در جلسه عملیاتی کردن پروژه برند سازی در شهر ها و روستاهای مازندران به منظور تحقق اهداف مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی گفت: «شناخت موانع و چالش ها و پتانسیل ها و فرصت ها، آشنایی کامل با اصول و مبانی برندسازی، جهت رشد صادرات صنایع دستی مازندران ضروری است.»
او با اشاره به سهم بالای مازندران در صادرات صنایع دستی گفت: «شناسنامه دار کردن تولیدات، هویت بخشی و بسته بندی، خلاقیت و نوآوری در صنایع دستی در سال جاری انجام شده است.»
فرزانه ضمن قدردانی از هنرمندان رشته های صنایع دستی گفت: «تلاش همه ما باید بازگشت صنایع دستی فاخر مازندران به خانه های مردم ایران باشد.»
برند سازی در ١٣ شهر و روستای شهرستان های بهشهر، ساری، جویبار، سوادکوه، بابل، آمل، بابلسر، نور، نوشهر، چالوس، تنکابن، کلاردشت و رامسر در رشته های همچون گلیمچه متکازین، منبت، سفال سنتی، جاجیم، معرق چرم، سفال و سرامیک، لاک تراشی، نمدمالی و جوراب بافی، ساچیم و چادر شب، انجام خواهد شد.
انتهای پیام/