به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، فائقه اتابک افزود: «این نظارت ها با هدف ارتقای کیفیت خدمات رسانی در این تاسیسات است که منجر به ارائه خدمات بهتر به گردشگران و در نهایت جلب رضایت آنها میشود.»
او افزود: «نظارت برر تاسیسات گردشگری در استان به صورت مستمر در حال انجام است و کارشناسان اداره کل با همکاری نهادهای مختلف بر این تاسیسات نظارت میکنند.»
اتابک تاکید کرد: «از ابتدای دی ماه امسال 233 مورد بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، سفره خانه های سنتی و مراکز پذیرایی بینراهی و دفاتر خدمات مسافرتی در استان هرمزگان انجامشد که در مجموع به 38 تذکر و اخطار منجر شد.»
انتهای پیام/