اداره کل میراث فرهنگی استان گلستان به‌عنوان دستگاه اجرایی برتر استان در حوزه پدافند غیرعامل انتخاب شد

در نشست شورای پدافند غیرعامل استان گلستان از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان در اجرای برنامه های پدافند غیرعامل تقدیر شد.  

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، سید مناف هاشمی استاندار گلستان و رییس شورای پدافند غیرعامل استان از اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان به عنوان دستگاه اجرایی برتر استان گلستان در اجرای برنامه های پدافند غیرعامل با اهداء لوح و تندیس تقدیر کرد.

این تقدیر در نشست شورای پدافند غیرعامل استان گلستان و با حضور عبدالرضا چراغعلی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، سردار غلامعلی حیدری معاون بسیج و امور استانهای سازمان پدافند غیرعامل و فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی انجام شد.

در متن پیام آمده است:

«در سالی که به شعار حمایت از کالای ایرانی مزین شده است ، از زحمات و تلاشهای ارزنده جنابعالی و همکاران پرتلاش آن مجموعه ، در برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های هفته پدافند غیر عامل در سال 1397 در راستای تحقق اهداف راهبردی دفاعی و پدافند غیرعامل نظام مقدس جمهوری اسلامی ، به عنوان دستگاه اجرایی برتر تقدیر و تشکر می نمایم.»
 


 

انتهای پیام/

کد خبر 1397120724

برچسب‌ها