به گزارش میراث آریا به نقل از روابطعمومی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، ولی تیموری در ارتباط مستقیم از طریق ویدئو کنفرانس با دبیران ستادهای اجرایی خدمات سفر گفت: «پاسخگویی سریع و شایسته به نیاز گردشگران در زمینههای مختلف در راس امور اجرایی استانها قرار دارد که یکی از اصلیترین این موارد تسریع در پاسخگویی به گزارشهای مردمی (شکایات) و نیز بررسی پیشنهادات در استفاده از خدمات این حوزه به شمار میآید.»
او با اشاره به اینکه تمامی ادارات کل میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری استانهای کشور موظف به اطلاع رسانی سامانههای ارتباط مردمی ستاد در محیطهای تحت مدیریت و بخشهای تابعه خود هستند؛ افزود: «تلفن گویا و سامانه 09629 و نیز اپلیکیشن «نظارت بر خدمات سفر» با امکان دریافت پیشنهادات و گزارشهای هموطنان از خدمات سفر از جمله ابزارهای ارتباطمردمی به شمار میآیند که تسریع در پاسخگویی موارد ثبت شده در اولویت برنامههای ستادهای اجرایی خدمات سفر هر استان قرار میگیرد.»
تیموری همچنین اطلاعرسانی اخبار، رویدادها و برنامههای نوروزی هر استان در درگاه اینترنتی www. stsi.ichto.ir را نیز در دستور کار مدیران کل ادارات میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری به عنوان دبیران ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها قرار داد تا بر مبنای آن گردشگران نوروزی بتوانند با آگاهی و کسب اطلاعات لازم سفری مطلوب را تجربه کنند.
رییس ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در این ارتباط همزمان تاکید کرد: «از ظرفیت بخش خصوصی به ویژه تشکلهای گردشگری در قالب کمیتههای تخصصی ستادهای اجرایی استان بیش از پیش استفاده گردد تا از این طریق هم رضایتمندی هموطنان در سطحی وسیع مهیا شود و هم تشکلها نقش پویاتری در این عرصه ایفا کنند.»
تیموری همچنین با اشاره به اینکه زمان آغاز به کار «نوروزگاه»ها از تاریخ 28 اسفند ماه اعلام شده است؛ یادآور شد: «با برپایی نوروزگاهها در محلهای پرتردد و عمومی استانهای کشور ؛ تجمیع امکانات فرابخشی اعضای ستاد در راستای برپایی برنامههای فرهنگی و هنری جهت غنی سازی اوقات فراغت گردشگران صورت خواهد پذیرفت.»
معاون گردشگری در پایان ضمن قدردانی از برنامهها و تمهیدات بعمل آمده در ستادهای اجرایی خدمات سفر استان های کشور، میزان آمادگی در میزبانی شایسته از گردشران نوروزی را مطلوب ارزیابی کرد.
انتهای پیام/