او افزود: «این تبلیغات در فضای مجازی، فضای میدانی و نیز از طریق شبکههای تلویزیونی صورت گرفته است و به صورت زیر نویس نیز از شبکههای مختلف تلویزیونی پخش سده است و این در حالی است که اخبار نمایشگاه نیز به خوبی از طریق بخش های مختلف خبری تلویزیون و رادیو پخش شده است.»
محمودیان گفت: «در حوزه فضای شهری نیز در بیش از 45 نقطه از شهر به صورت مشخص نمایشگاه عیدانه را در قالب بیلبورد و ... معرفی کرده ایم و نتیجه این تبلیغات جذب و حضور بیش از حد مخاطبان شد و افراد زیادی در طول برگزاری نمایشگاه از آن بازدید کردند.»
معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افزود: «این در حالی است که در روز جمعه (17 اسفند) شاهد اوج حضور بازدید کنندگان از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی بودیم که نشان دهنده تاثیرگذاری تبلیغات این دوره از نمایشگاه است.»
او در ادامه گفت: «این همه درحالی است که به منظور تبلیغات و معرفی هرچه بیشتر سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، در فضای مجازی حضوری گسترده داشتیم و در عین حال برای جذب هرچه بیشتر مخاطبان و علاقه مندان به این نمایشگاه، با بسیاری از دستگاههای دولتی و بخش خصوصی مکاتبه هایی را برای خرید هدایای خود از نمایشگاه عیدانه بازدید کنند.»
محمودیان در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: «احساس می کنم توانستهایم، با تبلیغات نمایشگاه را در حد بسیار خوبی برای علاقه مندان معرفی کنیم. نمایشگاه عیدانه نمایشگاه نوپایی است و سومین سالی است که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برپا شده است، برای این که این نمایشگاه به نقطه اوج خود برسد هنوز راه طولانی را درپیش داریم اما به عنوان یک نمایشگاه نوپا آن هم در اسفندماه که بسیاری از مردم درگیر انجام کارهای پایان سال هستند، به نظر من نمایشگاه خوبی برگزار شده است.»
او در پایان صحبت های خود خاطر نشان کرد: «در واقع می توان گفت سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی، یکی از نمایشگاه هایی بود که در نوع خودش از لحاظ تبلیغات، بسیار حائز اهمیت بود و تبلیغات بسیار گسترده ای برای آن انجام شده است.»
انتهای پیام/