به گزارش میراث آریا، در این جلسه محمد عرفانی مدیر تولید و گردآوری محتوای معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما بهصورت ویدئو کنفرانس با موضوع مدیریت عملیات تولید، شایستگیهای محوری، تعیین جایگاه مرکز و اجرای استراتژی به ارائه آن پرداخت.
عرفانی در این جلسه به تاکید بر شناسایی و به کارگیری روش های نوین تولید محتوا با توجه به تغییر در نگرش و نگاه مخاطبان پرداخت.
او در ادامه به اهمیت ایجاد مزیت رقابتی و به کارگیری شایستگی ها در راستای بهبود و اثربخشی محتوا اشاره کرد و گفت: «استفاده از قالبهای پیش فرض و آماده متناسب با موضوع محتوا در راستای سرعت بخشیدن به تولید و توزیع محتوا با توجه به انبوه محتوا امری ضروری است.»
مدیر تولید و گردآوری محتوای معاونت فضای مجازی صدا و سیما ادامه داد: «تغییر از مدیریت سنتی به مدیریت علمی، در راستای ارتقای سطح کیفیت و شایستگی های مورد نیاز در راستای اجرای استراتژیهای سازمان امری ضروری است.»
انتهای پیام/