بهگزارش میراثآریا به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اصفهان، فریدون الله یاری با اعلام این مطلب افزود: «طرح پژوهشی شناسایی جاذبههای فرهنگی و گردشگری استان برای سطحبندی و شناسایی و معرفی جاذبههای شهرستانها از یکسو و معرفی این جاذبهها به ترتیب اولویتهای تبلیغاتی از سوی دیگر به اجرا درآمد.»
او تصریح کرد: «این طرح از سال 1397، با مشارکت دانشگاه صنعتی اصفهان و با نظارت دفتر پژوهش و مطالعات ادارهکل انجام شد.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اصفهان در ادامه افزود: «با توجه به این که در این طرح تلاش داریم تا برای هر 24 شهرستان استان به تفکیک برند گردشگری تعریف کنیم، قابلیتها، زیرساختها، بناها و جاذبههای شاخص هر شهرستان در این طرح در سه حوزه میراثفرهنگی، صنایعدستی و گردشگری شناسایی و معرفیشده است.»
انتهای پیام/