بهگزارش خبرنگار میراثآریا، بر اساس حکم صادر شد از سوی محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی، فاطمه حدادی بهعنوان دبیر و عضو کارگروه مدیریت دانش و عبدالحسین کفیری، علی حاجیشیزری، علیرضا طالبی، کاوه تیمورنژاد، مصطفی پورعلی، زهرا دانیالزاده، بهروز عمرانی و جلال تاجیک بهعنوان اعضای این کارگروه معرفی شدند.
در حکم معاون توسعه مدیریت وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خطاب به اعضای این کارگروه آمده است:
«در اجرای بند (16) سیاستهای کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر \"دانشبنیان کردن نظام اداری از طریق به کارگیری اصول مدیریت دانش و یکپارچهسازی اطلاعات با ابتنا بر ارزشهای اسلامی» و همچنین اقدام اساسی مقرر در برنامه پنجم از برنامه جامع اصلاح نظام اداری (دور دوم) با عنوان \"بهوبد در نظامها و فناوریهای مدیریتی\" در ارتباط با طراحی و اسقرار نظام مدیریت دانش در دستگاههای دولتی، به موجب این حکم بهعنوان عضو کارگروه مدیریت دانش وزارتخانه منصوب میشوید.»
خیاطیان در این باره با اشاره به مهمترین اهداف تشکیل کارگروه مدیریت دانش گفت: «موضوع مدیریت دانش در سازمانها و دستگاهها یک نفقش مهم را ایفا میکند و در دستگاههای پیشرو نقش حوزه دانشی را ایفا میکند که به ارتقای دانش و توسعه اهداف و برنامههای هر دستگاه کمک میکند.»
او ادامه داد: «کارگروه مدیریت دانش، در حقیقت یک گنج مدیریتی است که در وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی باید بتوانیم یک گنجینه بسیار خوبی برای آن ایجاد کنیم.»
خیاطیان اضافه کرد: «در کارگروه مدیریت دانش، از تجربیات و دانشهای گذشته استفاده خواهد شد، با تشکیل این کارگروه اتفاقاتی که در گذشته روی داده، ثبت و ضبط میشود و از آنها استفاده خواهد شد.»
معاون توسعه مدیریت وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی ادامه داد: «در این وزارتخانه در حوزههای مختلف پژوهشهای گوناگون و بسیار کاربردی انجام شده است که با فعال شدن و تشکیل کارگروه مدیریت دانش میتوان از این پژوهشها به خوبی استفاده کرد.»
انتصاب اعضای کمیته مدیریت عملکرد و توسعه دولت الکترونیک
همچنین در احکام جداگانهای از سوی محمد خیاطیان معاون توسعه مدیریت وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی، بهروز عمرانی و سید رزگار پوراحمدی بهعنوان اعضای کمیته مدیریت عملکرد و محمدحسن طالبیان بهعنوان عضو کمیته توسعه دولت الکترونیک منصوب شدند.
انتهای پیام/