به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی مازندران، سیف الله فرزانه، مدیرکل استان با اشاره به اهمیت بهبود توسعه اقتصادی در صنایعدستی گفت: «تقویت مهارتهای ارتباطی در بازار، راه اندازی و نحوه چگونگی طراحی کمپینهای تبلیغاتی از اهداف برگزاری این دوره بود.»
او با اشاره به آموزش بیش از 75 نفر از شاغلان صنایعدستی در این دوره افزود: «با آموزشهای کاربردی در این حوزه میتوان به سطح بینالمللی و حضور در رویدادهای مهم، بهخصوص رویداد بینالمللی ساری ۲۰۲۲، پایتخت گردشگری کشورهای عضو اکو، دستیافت.»
مدیرکل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایعدستی مازندران گفت: «از ابتدای سال 98 تا کنون 14 دوره آموزشی ویژه شاغلان صنایعدستی در استان برگزار شده است.»
انتهای پیام/