بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی همدان، علی خاکسار معاون گردشگری این ادارهکل در این همایش گفت: «در راستای تعامل و هماندیشی فعالان بخش خصوصی و تاسیسات گردشگری همدان این همایش به صورت فصلی برگزار میشود و امیدواریم با انعکاس و یادآوری قوانین شاهد کمترین تخلفات در راستای گردشگری استان باشیم.»
او افزود: «دفاتر به عنوان هماهنگکننده و محرک صنعت گردشگری محسوب میشوند و این دفاتر با تلفیق خدمات اسکان حمل و نقل و خدمات، گردشگران را برای دریافت خدمات بهتر ساماندهی میکنند و آشنایی آنان با قوانین میتواند در ارائه خدمات مطلوب و بهتر به گردشگران داخلی و خارجی مفید باشد.»
او ادامه داد: «یکی از موارد و موانع موجود فعالیت متخلفان غیرمجاز در حوزه کاری دفاتر است که اقدام به برپایی تورهای غیرمجاز میکنند و به زودی برخورد قانونی با آنان انجام خواهد شد.»
در ادامه جلسه، مدیران دفاتر با مقررات آییننامهای و اجرایی توسط کارشناسان حوزه آموزش، حقوقی و حراست آشنا شده و معضلات و موانع موجود در این حوزه توسط کارشناسان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
58 دفتر خدمات مسافرتی هم اکنون در همدان در حال فعالیت و خدماترسانی هستند.
انتهای پیام/