تحقق مشارکت حداکثری بخش خصوصی و دولتی در پروژه برند ملی گردشگری

مدیر‌کل دفتر آموزش و مطالعات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: «در راستای ورود به فاز اجرایی طرح پروژه برند ملی گردشگری، مشارکت حداکثری بخش خصوصی و دولتی محقق شده است.» 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، زاهد شفیعی با بیان این خبر گفت: «در راستای جلب مشارکت حداکثری صاحب‌نظران، متخصصان و کارشناسان حوزه گردشگری و به منظور پیشبرد پروژه  طراحی و توسعه برند ملی گردشگری ایران، نشستی با حضور نمایندگان آژانس‌های تبلیغاتی برتر و صاحب‌نظران دانشگاهی در محل معاونت گردشگری برگزار شد.»

او افزود: «در این جلسه خلاصه‌ای از فرایند مطالعاتی طرح و مبنای طراحی استراتژی برند، توسط تیم تحقیقاتی تشریح و از مشارکت‌کنندگان درخواست شد تا برای پیشبرد هر چه باکیفیت‌تر پروژه در راستای طراحی نماد گردشگری ایران، طرح‌ها و پیشنهادها خود را طی مهلت زمانی تعیین شده به دبیرخانه مربوطه ارسال کنند.»

در این نشست اغلب مشارکت‌کنندگان ضمن استقبال و تقدیر از نگرش علمی حاکم بر فرایند پروژه برای همکاری‌های پیش رو، اعلام آمادگی کردند و مقرر شد در این زمینه با مشارکت حداکثری ذی‌نفعان همکاری‌های لازم صورت پذیرد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1398101519

برچسب‌ها