به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قم، حمید یزدانی مدیرکل این استان، امروز 21 دی ماه 98 با بیان اینکه تمام تلاش ما در کمیسیون دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، رسیدگی به شکایت شهروندان استان قم و حل و فصل مشکلات و جلب رضایت شاکیان است افزود: «هدف ما رسیدگی عادلانه به شکایات است.»
او اظهار کرد: «وظیفه ما نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی است و سیاست ما حمایت از تاسیسات گردشگری و استمرار فعالیت آنهاست.»
یزدانی افزود: «از طریق آموزش و اطلاع رسانی در راستای حقوق شهروندی در صدد افزایش آگاهی شهروندان در هنگام خرید خدمات سفر هستیم.»
او با بیان اینکه مسافران برای دریافت خدمات از رجوع به دلالان خودداری کنند، تصریح کرد: «در خواست من از مسافران این است که پس از حصول اطمینان از مجاز بودن فعالیت دفتر خدمات مسافرتی ، فرم قرارداد را امضا کنند تا در آینده با مشکلات کمتری مواجه شوند.»
انتهای پیام/