به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی آذربایجان شرقی، احمد حمزهزاده با تاکید برضرورت رعایت اصول مشتری مداری و نکات بهداشتی توسط مراکز اقامتی، رستوران داران و اصناف در شهرستان هایی که حضور گردشگران داخلی و خارجی در آنها پر رنگ است، افزود: «به دنبال برگزاری این دوره ها، فعالان گردشگری باید بتوانند خدمات بهتری به گردشگر ارائه بدهند و بحث مشتری مداری آداب و رفتار حرفه ای را سرلوحه کاری قرار دهند.»
او با تاکید بر استقبال گردشگران از سفر به اسکو، گفت: «دوره آموزشی فرهنگ سازی گردشگری و مشتری مداری در اسکو برای 35 نفر از رستورانداران، مراکز اقامتی و سایر اصناف و فعالان حوزه گردشگری اسکو با هدف ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات گردشگری برگزار شد.»
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، اظهار داشت: «این دوره با مشارکت ادارات صنعت، معدن و تجارت، دامپزشکی، شبکه جامع و همگانی سلامت و مرکز فنی حرفه ای این شهرستان به میزبانی هتل قصر اسکو برگزار شد.»
انتهای پیام/