چهارمین نشست کمیته شناسایی بازارهای هدف گردشگری اصفهان برگزار شد

چهارمین نشست کمیته شناسایی بازارهای هدف گردشگری اصفهان با حضور کارشناسان ارشد اداره‌کل و مسئولان و اعضای جوامع اقامتی، دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان، سید علی صالح‌ درخشان 5 بهمن‌ماه 98 با اعلام این مطلب گفت: «با نگاهی به مشکلات پیش رو در مسیر توسعه گردشگری ایران و اصفهان که در چند هفته اخیر رخ‌داده، اعتمادسازی در فضاهای بین‌المللی و به‌ویژه رسانه‌ها، محور سیاست‌گذاری در بازاریابی گردشگری اصفهان است.»

او افزود: «با توجه به تجارب مناسبی که از بحران‌های سال‌های گذشته در اختیار داریم، معتقدیم مسئولان و کارشناسان ارشد در حوزه گردشگری استان از توان لازم به‌منظور عبور از مشکلات اخیر برخوردارند.»

معاون سرمایه‌گذاری و گردشگری اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان تصریح کرد: «امروز همگی ما در عصر انفجار فناوری ارتباطات زندگی می‌کنیم، لذا در حوزه بازاریابی بین‌المللی، با توجه به ابزارهایی که در دسترس است، تلاش داریم تا از امکانات رسانه‌ها به‌ویژه در سطح جهانی استفاده کرده و اخباری شفاف و واقعی را از امکانات و زیرساخت‌های گردشگری خود در اصفهان در کنار امنیتی که داریم به جهانیان و به‌ویژه به آژانس‌های بین‌المللی خدمات سفر ارائه کرده و از این طریق گردشگران را تشویق به سفر به اصفهان زیبا کنیم.»

او تأکید کرد: «هم‌اکنون اعضای کمیته شناسایی کشورهای هدف جدید گردشگری استان در حال طراحی بسته‌های پیشنهادی در حوزه اطلاع‌رسانی در راستای معرفی اصفهان امن و زیبا به فعالان گردشگری در جوامع جدید هدف گردشگری اصفهان هستند.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398110541

برچسب‌ها