رسيدگی به شكايات دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان

مسئول رسیدگی به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری معاونت گردشگری همدان از رسیدگی به شکایات 10 دفتر خدمات مسافرتی این استان خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی همدان، مرضیه غلامی گفت: «طی بازديد از دفاتر خدمات مسافرتی استان همدان در ماه‌های دی و بهمن به دفاتر خدماتی متخلف تذكر و اخطار داده شد.»

او افزود: «10 شكايت از دفاتر خدمات مسافرتی دريافت شد كه بعد از وصول شكايات و رسيدگی به موارد تخلف، هفت پرونده احكامی شامل پرداخت جريمه و خسارت به شاكيان صادر شد.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398120421

برچسب‌ها