تشکیل کمیسیون نظارت و رسیدگی به شکایات مردمی از تأسیسات گردشگری قزوین

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین خبر داد: «در راستای اجرای دستورالعمل‌های ملی و استانی مقابله با ویروس کرونا، به شکایات و گزارش‌های مردمی از تاسیسات گردشگری توسط کمیسیون نظارت و رسیدگی به شکایات دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان به صورت روزانه رسیدگی می‌شود.»

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: «بر اساس دستورالعمل‌های پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس در تأسیسات گردشگری که در ستادهای ملی و استانی مصوب شده است، ضمن نظارت دقیق و مستمر تیم‌های نظارتی بر اجرای صحیح پروتکل‌های بهداشتی در این اماکن، کمیسیون ویژه‌ای برای بررسی شکایات مردم و گردشگران از تأسیسات گردشگری در دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان تشکیل‌شده که به‌صورت روزانه و با قید فوریت به گزارش‌های مردمی توسط اعضای این کمیسیون رسیدگی می‌شود.»

او با اشاره به رسیدگی به بیش از 30 مورد شکایات مردمی از تأسیسات گردشگری اظهار کرد: «کمیسیون نظارت و رسیدگی به شکایات، با حضور و همراهی نمایندگان تشکل‌های حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی، واحدهای اقامتی، رستوران‌ها و واحدهای پذیرایی بین‌راهی برگزار و در آن مواردی چون ثبت تورهای گردشگری، استرداد هزینه بلیت، نحوه ارائه خدمات در واحدهای اقامتی، مجتمع‌های بین‌راهی، رستوران‌ها و... بررسی و گزارش اقدامات به حوزه ستادی ملی و استانی ذی‌ربط ارسال خواهد شد.»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قزوین با تأکید بر ضرورت تسهیل امورهموطنان در شرایط ویژه کنونی خاطرنشان کرد: «این کمیسیون تا مهار کامل ویروس کرونا به فعالیت خود ادامه خواهد داد وامید ‌داریم با تکریم ارباب‌رجوع و اجرای صحیح و دقیق مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با این بیماری بتوانیم این بحران را با موفقیت پشت سر گذاشته و شاهد آرامش خاطر هم‌وطنان ‌باشیم.»

انتهای پیام/

کد خبر 1398122413

برچسب‌ها