بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی، در این نشست، خشایار نیکزادفر گفت: «با توجه به لزوم آموزش صاحبخانهها برای ارائه خدمات بهتر به گردشگران و در راستای ارتقای خدمات به مسافران، آموزش امری لازم و ضروری محسوب میشود که میتواند بهعنوان فرصت مناسبی برای استانداردسازی خانه مسافرها قلمداد شود.»
او افزود: «این شرکت اقدام به طراحی سامانهای برای برگزاری دورههای آموزشی با عناوین فنون پذیرایی و تشریفات، ایمنی و بهداشت حرفهای، مهارتهای ارتباط مؤثر، به صورت مجازی با استادان مجرب به همراه ارائه مدرک معتبر به صورت الکترونیکی کرده است.»
انتهای پیام/