بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان، امیر ارجمند امروز سهشنبه 30 اردیبهشت 99 افزود: «موضوع مهم دیگری که امسال انجام میشود، بحث توزیع سفر است که در همین راستا با عقد تفاهمنامهای با استانهای همجوار، اقدام به تشکیل تورهای ترکیبی خواهیم کرد، علاوه بر این بستههایی از جذابیتهای همه شهرستانها آماده کردهایم.»
او ادامه داد: «بر اساس این دستورالعمل، هر استان ضمن آگاهی از بازارهای هدف خود اموری از جمله تهیه اقلام تبلیغاتی، بهروزرسانی وبسایت ادارهکل و یا وبسایت مرتبط و تکمیل آن با محتوای محصولات گردشگری قابلعرضه به بازارهای هدف، تمرکز بر تربیت تورلیدرهای متخصص، آمادهسازی محیطی سطح استان بهویژه مبادی ورودی و مکانهای پرتردد گردشگران برای نصب تابلو راهنما، برگزاری دورههای آموزشی برای دفاتر خدمات مسافرتی و هتلداران با موضوع شناخت علائق گردشگران بازارهای هدف و همچنین هدایت و حمایت مراکز اقامتی، رستورانها و سایر مراکز عرضه خدمات گردشگری با هدف بهبود کیفیت خدمات موردنیاز گردشگران را در دستور کار قرار داده است.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان گفت: «تلاش میکنیم تا جاذبههای گردشگری استان خود را به معرض نمایش قرار دهیم تا در غرب کشور نیز شاهد حضور گردشگران بیشتر باشیم، باید استان را در حوزه تأمین زیرساختهای گردشگری آماده کنیم.»
او افزود: «برندسازی برای افزایش درآمد گردشگری کشور مهم و تبلیغات ضروری است و باید در یک محیط حرفهای انجام شود.»
انتهای پیام/