بهگزارش میراثآریا بهنقل از روابطعمومی میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان، امیر ارجمند شنبه اول تیرماه گفت: «این اقدام در راستای کنترل کیفیت خدمات در تأسیسات گردشگری استان، توسط کارشناسان ادارهکل استان با همکاری سایر دستگاههای نظارتی انجام شد.»
او افزود: «آمار بازدیدها، تذکرات، اخطارها و شکایات رسیده از تأسیسات گردشگری نشان میدهد، کیفیت خدمات در سطح استان بهتر از قبل شده است.»
مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی زنجان عنوان کرد: «این بازدیدها به منظور بررسی وضع موجود، ارائه خدمات مناسب، بهبود کیفیت سطح خدماتدهی و رفاه حال مسافران و گردشگران از مراکز اقامتی، رستورانها، مراکز پذیرایی، بینراهی، دفاتر خدمات مسافرتی، مراکز اقامتی موقت و میهمانسراها و... انجام شده است.»
انتهای پیام/